Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора (хоча з уст тренерів ми про це чуємо з першого дня тренінгу) в
навчанні учнів за методом проектів, а саме ненав’язливо допомагати
групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування
проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами
діяльності. Фасилітатор – це людина, що контролює
хід інтерактивної гри та забезпечує дотримання її правил і процедури, що
дозволяє всім іншим учасникам концентруватися на ігрових і навчальних
цілях та змісті інтерактивної взаємодії.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме:
- уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання;
- добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду;
- поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
Як
фасилітатор я повинна сприяти ходу процесу і полегшувати його. При
цьому мені необхідно мати здатність зберігати об'єктивність і не
концентруватися на дрібних деталях обговорення. Моя мета як тренера –
допомогти груучням почати працювати в команді з урахуванням точки зору
індивідуальної активності кожного.
Комментариев нет:
Отправить комментарий