суббота, 14 февраля 2015 г.

Модуль 10. За крок до фінішу...))) Usus est optimus magister.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора (хоча з уст тренерів ми про це чуємо з першого дня тренінгу) в навчанні учнів за методом проектів, а саме ненав’язливо  допомагати групі чи окремій людині в пошуку способів виявлення і розв’язування проблем, налагодженні комунікативної взаємодії між суб’єктами діяльності. Фасилітатор – це людина, що контролює хід інтерактивної гри та забезпечує дотримання її правил і процедури, що дозволяє всім іншим учасникам концентруватися на ігрових і навчальних цілях та змісті інтерактивної взаємодії.
Цей модуль допоміг мені з’ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: 
  • уміння розумно поставити запитання – це основа якісного навчання;
  • добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду;
  • поведінка вчителів, сприятливе середовище у класній кімнаті та стратегії впровадження проектів – все це важливо при створенні навчального процесу, що будується на навчальних потребах учнів.
Як фасилітатор я повинна сприяти ходу процесу і полегшувати його. При цьому мені необхідно мати здатність зберігати об'єктивність і не концентруватися на дрібних деталях обговорення. Моя мета як тренера – допомогти груучням почати працювати в команді з урахуванням точки зору індивідуальної активності кожного.

Комментариев нет:

Отправить комментарий