Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що означає «оцінювання, зосереджене на потребах учнів». Ми:
- обговорили ідеї з залучення учнів до процесу оцінювання;
- проаналізували з колегами, як ми насправді проводимо оцінювання;
- доопрацювали плани оцінювання;
- дізналися як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів;
- зрозуміли, яким чином створення системи оцінювання допоможе покращити навчальний процес;
- вирішили, що залучення учнів до процесу оцінювання змінює їх ставлення до навчання та допоможе досягненню поставлених навчальних цілей;
- продумали порядок критеріїв, проранжували і записали їх від найважливішого до найменш важливого.
Комментариев нет:
Отправить комментарий