Модуль 4.
Поставити оцінку - справа непроста. Дуже цікаво було дізнатися про методи та інструменти оцінювання, їх так багато. Розібратися з цілями - для чого проводити різні види оцінювання, було непросто, але посильно. З інструментами складніше - в яких випадках краще той чи інший інструмент, самооцінка чи рефлексія, оцінка груп чи схема ЗХД? Анкета для самооцінки участі учнів в проекті та форма оцінювання участі учнів в проекті (лічильник балів) по різним видам робіт були для мене корисними.
Приємно працювати, коли бачиш і відчуваєш отой самий конструктивний зворотний зв’язок, про який ми так багато говорили упродовж тренінгу. Справжнє навчання це завжди співпраця, "співдумання", дискусії, колективний пошук істини. Усе це - частини мозаїки педагогічної майстерності.
ОтветитьУдалитьУперед, до нових професійних вершин!
Приємно працювати, коли бачиш і відчуваєш отой самий конструктивний зворотний зв’язок, про який ми так багато говорили упродовж тренінгу. Справжнє навчання це завжди співпраця, "співдумання", дискусії, колективний пошук істини. Усе це - частини мозаїки педагогічної майстерності.
ОтветитьУдалитьУперед, до нових професійних вершин!